Categories
טיולים לישראל

מהי החברה הטובה ביותר לסנפלינג בנחלי ישראל?

ישראל היא הרפתקה, והדרך הטובה ביותר לראות אותה היא בסיור. ישראל היא מדינה מלאה בהיסטוריה ותרבות, ויש כל כך הרבה דברים מדהימים לעשות בישראל שלעולם לא תשתעמם. אבל מה אם אתה לא בטוח איזה סוג של הרפתקה תרצה? או אם אתה מטייל לבד? או אם יש לך זמן מוגבל?

שם נכנסים הסיורים שלנו לתמונה. יש לנו סיורים לכל סוג של מטייל – מאלו שרוצים לחקור את ישראל בעצמם או עם חברים, ועד לאלו שרוצים קצת יותר הדרכה ממדריך מקומי. מכל סיבה שאתה מחפש לנסוע לישראל, יש לנו משהו בשבילך!

מהי ההרפתקה הטובה ביותר לצאת אליה?

יש כל כך הרבה דברים לעשות בישראל, ועם חברת הטיולים הנכונה תוכלו לחוות את כולם.

ישראל היא מדינה בה תוכלו לצאת לסיורי הרפתקאות שיהיו מבדרים את כל המשפחה למשך ימים. אם אתם רוצים לראות את חורבותיה העתיקות של ירושלים ולחוות את תרבות ישראל, כדאי לשקול לצאת לסיורי ישראל. סיורים אלו יבטיחו שתהנו בזמן שאתם לומדים כיצד נוצרה המדינה וכיצד היא השתנתה לאורך זמן. אתה יכול גם ללמוד על ההיסטוריה שלהם ממדריך מומחה שהיה שם מלפני 1948 כשהם הפכו למדינה עצמאית.

אולי תרצו גם לצאת לטיול בו תוכלו לראות יותר מאשר רק את גבולות העיר ירושלים או תל אביב. אם כן, בדוק סיורים קבוצתיים כמו גם סיורים בודדים. הדרך הטובה ביותר לגלות איזה סוג של הרפתקה יתאים לכם היא לשאול אנשים אחרים שעשו דברים דומים מה היו הדברים האהובים עליהם בטיול שלהם בישראל. זה ייתן לך כמה רעיונות לגבי הפעילויות שעשויות לעבוד הכי טוב עבור הטיול שלך, כמו גם יעזור בתכנון מבעוד מועד כך שהכל יעבור בצורה חלקה.

לישראל יש כל כך הרבה מה להציע. מחופי תל אביב ועד לחורבותיה העתיקות של ירושלים, יש משהו לכל אחד. אבל איך מחליטים לאן ללכת?

הדרך הטובה ביותר לחוש את ישראל היא הזמנת סיור הרפתקאות. סיורים אלה מציעים יותר מסתם סיור – הם מספקים חוויה סוחפת הכוללת מגוון פעילויות וחוויות. והם לא רק לתיירים; הם גם פופולריים בקרב מקומיים שרוצים לצאת ולחקור את המדינה שלהם!

בין אם אתם מחפשים משהו מרגיע או הרפתקני, יש לנו את הסיור המושלם עבורכם. בין אם מדובר בטיול של יום שלם שלוקח אתכם דרך תל אביב או טיול של שלושה ימים בגליל עם עצירות באתרים היסטוריים כמו נצרת וכפר נחום, יש לנו כמה אפשרויות נהדרות עבורכם!

סנפלינג במורד נחל הוא פעילות חיצונית מרגשת המתאימה לאנשים בכל הגילאים, המספקת חוויה בלתי נשכחת של הטבע הישראלי תוך חיבור לנוף ולסביבה.

ניתן למצוא אתרי קניונינג וסנפלינג ברחבי ישראל. מהקניון השחור של רמת הגולן ועד נחל רחף בנחל רחף בנגב, בטוח יהיה אתר אידיאלי עבורכם!

מה זה סנפלינג?

סנפלינג, המכונה בדרך כלל בבריטניה, ניו זילנד ואוסטרליה סנפלינג, הוא מיומנות חיונית עבור מטפסי סלעים או חובבי ספורט הרפתקאות אחרים.

טיפוס הוא ספורט מסוכן מטבעו ויש לנסות אותו רק בהדרכתו של מדריך או מדריך מנוסה. לפני תחילת הטיפוס, ודא שכל הציוד שלך תקין ומאובטח לפני ביצוע הצעדים הראשונים בטיפוס.

טיפוס דורש רתמה סביב המותניים והרגליים שלך, מחוברת לחבל מתכוונן שמתחבר עם עוגנים על גבי צוק (כגון טבעות רפל) וכן מכשיר שיוצר חיכוך עם הירידה על מנת להאט אותך בעת נפילה.

עיכוב וסנפלינג אולי לא יתבהרו מיד למטפסים רבים, אך ברגע שהם חווים זאת מתברר מאוד. כאשר מתעכב, אחד נשאר נייח תוך כדי העברת חבל; עם סנפלינג אחד הוא העברת חבל בעוד עצמם מורידים את עצמם כלפי מטה.

הבחנות אלה עשויות להיראות פשוטות, אך מטפסים רבים מתקשים להבין אותן ולמרבה הצער מעורבים בתאונות טיפוס בגלל בלבול בעניין זה. תאונות כאלה עלולות להיות כרוכות בעוגנים כושלים, חבלול שגוי של מכשירי רפל, קשר חיבור חבל לא קשור או אפילו פשוט משיכה בקצה חבל שגוי-כל אלה יכולים לתרום לתוצאות קטסטרופליות עבור מטפסים.

למה לעשות סנפלינג בנחל בישראל?

סנפלינג במורד נחל הוא אחת הדרכים המרגשות והמהנות ביותר ליהנות מהנופים המרהיבים של ישראל. לא רק תקבל אדרנלין מפעילות זו עבור כל הרמות, אבל זה יכול לעזור לחבר אותך עם היופי שלה בדרכים צורות אחרות לא יאפשר.

סנפלינג (המכונה גם סנפלינג) הוא הנוהג של שימוש בחבלים וברתמות כדי לרדת מכשולים כמעט אנכיים בתנאים מבוקרים, תוך שימוש בהם לירידה מגבהים תלולים מדי או קשים לטיולים לבד. סנפלינג כבר זמן רב בשימוש בקניונינג/קניונינג, טיפוס הרים, מערות וטיפוס הרים לירידה של שטח שאחרת היה מאתגר מדי.

רמת הגולן היא ביתם של אחד ממסלולי הקניונינג המובילים בישראל-נחל תמר-המציע סנפלינג במפלים בתנאי קניונינג מדהימים. מושלם למשפחות או למי שמחפש הרפתקאות ללא כל הציוד שלהם, תמר סטרים מהווה הרפתקה מרגשת ללא כל המטען הכבד!

הגליל המערבי הוא מיקום מעולה נוסף לסנפלינג בישראל, הידוע בקשת האבן הטבעית הממותה שלו המאפשרת למבקרים לטפס דרכה תוך כדי נוף לירושלים ולגליל כשהם יורדים דרכה. גם כאן יש שפע של הזדמנויות לצפייה בחיות בר! כדי למקסם את ההרפתקה שלך אנו מציעים לשכור מדריך שיוכל להראות לך היכן נמצאים המקומות הטובים ביותר וכן לספק ציוד הכרחי.

למה לבחור במסלול סנפלינג בנחל רחף?

סנפלינג יכול להיות פעילות מאיימת ובטוח להעמיד אפילו מטפסים מנוסים במבחן! הגעה לקצה צוק דורשת הרבה אומץ וביטחון בעוד שפחד יכול לעטוף את גופך תוך ניסיון לשמור על איזון על משטח רעוע. אבל אם אתה רוצה הרפתקה מרגשת של שאיבת אדרנלין במדבר מחכה! אם זה נשמע מושך ואז לקחת סנפלינג.

סנפלינג בנחל רחף הוא דרך מדהימה לחקור את הנוף המדברי המדהים של ישראל. דיונות חול ארוכות כוללות מפלים רבים אידיאליים לסנפלינג. קניון נחל רחף, הממוקם בסמוך לים המלח, אסור לפספס במהלך ביקורכם בישראל; לא רק שתמצאו מפלים לרדת בהם, אלא גם תיתקלו במעברים צרים עם בריכות לשחות בהם! מושלם למשפחות כמו גם לחובבי טבע! אל תחמיצו פנינה נסתרת זה; לתפוס את הציוד ואת הראש על מעל! אל תשכח גם את ציוד השנורקלינג שלך!

לפרטים נוספים :

https://ashdotextreme.co.il/2019/02/16/%D7%A1%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%91%D7%A0%D7%97%D7%9C-%D7%A8%D7%97%D7%A3/